Subject: Toila valla ÜP ja pangapealse tee laiendus, KIIRE
From: "Mehis Luus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Jan 2024 11:35:55 +0200

Tere!

Ida-Viru büroost soovitati üldaadressile kirjutada.
Nimelt huvitab meid Toila valla koostatavas üldplaneeringus kajastatud nö 
pangapealse teekoridori määramine. Planeering näeb ette pangapealse 
teekoridori laiendust või Valaste joa juures sootuks uue koridori määramist 
juhuks, kui peaks toimuma kalda varingud ning olemasolev tee muutub 
läbimatuks. Lisasin kaardist väljavõtte failiga kaasa, kus on ka konkreetne 
küsimus välja toodud.

Üldplaneering on täna ministeeriumis heakskiitmisel ja sellega seonduvalt 
laekunud küsimused, kas ja kuidas oleme teavitanud seotud isikuid 
(maaomanikke). Kuna vallas on planeeringu koostamisega seotud inimesed 
muutunud, siis sellepärast ka küsime.

Tervitades

Mehis Luus
arendusnõunik, Toila vald

+372 520 9403, [email-masked] <mailto:[email-masked]>